3r d'ESO B

Aquesta avaluació, el grup de 3r d'ESO B ens hem convertit en una comunitat d'investigació i anem a fer-nos experts en temes que ens faciliten l'aventura de l'autoconeixement.

Després de dialogar a l'aula sobre emocions, repressions i la vida, ens hem dividit en grups i cada grup ha escollit un tema d'investigació. El dia 3 de març de 2020 cada grup, entregarà a la professora un diari de treball que comptarà amb les investigacions realitzades, fonts a les quals s'ha acudit i un esborrador del que serà la presentació (que se farà a la tercera avaluació) incloent unes preguntes per al debat posterior amb la resta de companyes i companys de classe.

Els temes a escollir han estat els següents:


- L'inconscient
- Els mecanismes de defensa de la ment
- Filosofia oriental: ioga i consciència
- Relació cos i ment: els beneficis de l'esport i el moviment en la gestió emocional


La Rúbrica per a l'avaluació del treball en grup (nota corresponent a la segona avaluació)  serà la següent:

- Planificació i organització del treball en grup: 20%
- Treball diari (participació i material): 20%
- Comportament respectuós a l'aula: 10%
- Treball escrit: Diari d'investigació: 50%
a) Portada
b) Pluja d'idees (com podem fer aquest treball?)
c) Diari de treball (prenem nota del que fem cada dia, divissió del treball, debats en el grup...)
d) Conceptes claus (vocabulari d'experts)
e) Guió per a la presentació oral i el debat (que se farà a la 3ª avaluació)

Comentarios

Entradas populares de este blog

FILOSOFIA 4T D'ESO

Nuevas preguntas del bote, ¿filosóficas?

Normas y Rúbrica de evaluación para el "debate"