1r d'ESO E
Aquesta classe està formada per un grup de persones tan diferents entre elles, amb experiències i circumstàncies que els allunyen tant els uns del altres i interessos tan dispars, que se fa complicat treballar de forma dialogada com solem fer en les classes de valors. Per això aquesta avaluació treballem també amb la llibreta. Agafem apunts, responem qüestions (respostes de les quals no es troben a cap llibre) i dialoguem tractant de gestionar i reduir els conflictes emocionals que vivim a l'institut amb ajuda de la nostra "caixa dels conflictes" i dels apunts que agafem a classe.
Aquesta avaluació, per primera vegada en la història de valors, farem un exercici escrit avaluable amb conceptes que treballem a l'aula, i serà un exercici escrit súper interessant!
A continuació, deixem escrit els criteris d'aquesta avaluació sabent que l'important no són les notes sinó, l'impotant.
- Apunts de classe / Llibreta: 5p
a) La llibreta està completa (si algun dia falte a classe, demane els apunts i els copie)
b) Els apunts són llegibles, clars i nets (si no ho són, els passe a net abans d'entregar-los)
c) Entenc el contingut dels apunts i ho demostraré a l'exercici escrit (i si no ho entenc, pregunte)
d) Faig les activitats escrites que se demanen a classe i els tinc a la llibreta (i, si no les tinc, les faig abans de l'entrega)
e) Entregue el diari de classe el dia acordat (26/02/2020)
- Comportament: 3p
a) En classe, no parle quan un/a company/a (incloent també a la professora) està parlant
b) Aixeco el braç per agafar el torn de paraula i espere el meu torn per a parlar
c) Si tinc un conflicte durant la classe, aviso a la professora i el deixo a la "Caixa dels Conflictes".
- Exercici escrit individual: 2p
CONTINGUTS
- Apunts a classe sobre l'autoconeixement
- Definició de "valors ètics"
- Diferència entre "llibertat" i "determinisme"
- Diferència entre els graus del coneixement (opinió, creença i saber)
Aquesta avaluació, per primera vegada en la història de valors, farem un exercici escrit avaluable amb conceptes que treballem a l'aula, i serà un exercici escrit súper interessant!
A continuació, deixem escrit els criteris d'aquesta avaluació sabent que l'important no són les notes sinó, l'impotant.
- Apunts de classe / Llibreta: 5p
a) La llibreta està completa (si algun dia falte a classe, demane els apunts i els copie)
b) Els apunts són llegibles, clars i nets (si no ho són, els passe a net abans d'entregar-los)
c) Entenc el contingut dels apunts i ho demostraré a l'exercici escrit (i si no ho entenc, pregunte)
d) Faig les activitats escrites que se demanen a classe i els tinc a la llibreta (i, si no les tinc, les faig abans de l'entrega)
e) Entregue el diari de classe el dia acordat (26/02/2020)
- Comportament: 3p
a) En classe, no parle quan un/a company/a (incloent també a la professora) està parlant
b) Aixeco el braç per agafar el torn de paraula i espere el meu torn per a parlar
c) Si tinc un conflicte durant la classe, aviso a la professora i el deixo a la "Caixa dels Conflictes".
- Exercici escrit individual: 2p
CONTINGUTS
- Apunts a classe sobre l'autoconeixement
- Definició de "valors ètics"
- Diferència entre "llibertat" i "determinisme"
- Diferència entre els graus del coneixement (opinió, creença i saber)
* El diari de classe s'entregarà el mateix dia de la realització de l'exercici escrit: 26 de febrer de 2020*
Comentarios
Publicar un comentario